Остап Майдан, архiтектор, 3D-вiзуалiзатор
Привіт, друзі!
Наша рубрика CGI School Випускники сьогодні розкаже вам про дуже талановитого 3D-візера зі Львова — Остапа Майдана.
Остапе, привіт! Розкажи нам свою історію. Як ти потрапив у 3D?
Та я ще не такий старий, щоб розказувати свою iсторію! Але ладно, щось розкажу))
Сам я зі Львівської області, навчався у Львові у Політехнічному на архітектора. Взагалі, я коли вибирав куди поступати, то думав, що архітектор — це щось таке, як археолог, як Джекі Чан чи Індіана Джонс. Тобто, щось дуже цікаве. Але виявилось то зовсім інакше, і треба буде малювати, креслити там шось). Але нічого, прикольно, вивчився на магістра. Зі мною також вчився Вова Гнат, з яким ми зараз разом працюємо. Він, власне, і привів мене на курси в CGIBootCamp. Також потім сюди ще прийшли мої одногрупники вчитись. І ми зараз всією бандою працюємо у Львові.
А ти десь працював після ВИШу?
Та якось так сталось, що я ще робив магістерську і вже вчився на курсах у CGI School. Тому моя кар’єра одразу почалась з роботи 3D-візуалізатором. Тож я вже майже 3 роки працюю і задоволений.
Остапе, розкажи, чим тобі подобається ця професія, від чого кайфуєш?
Кайфую від гарних картинок, які виходять. Часом дивлюсь в Інстаграмі на круті роботи, особливо екстер’єри інших візерів, думаю: “Вау, який крутий бетон в нього вийшов, треба і собі такий спробувати зробити”. Чи: “Яке гарне освітлення на рендері вийшло, треба теж собі такий прикол мати”. Коротше, я часто захоплююся роботами в CG, а особливо тими, де я сам сумніваюся, чи то рендер, чи фотографія — ну дуже вже реалістично зроблено.
Дивлячись на все це, в мене є велике бажання вдосконалюватись, щоб захоплювати когось своїми роботами. Може, колись і мої проекти, чи Вови Гната, чи ще когось з наших будуть відомі й представлені на виставках. Це круто і це мотивує!
Думаю, ти вже когось надихаєш. Але, ти правий, завжди є куди рости! Скажи, а потрібно вміти малювати, щоб стати візером?
Важливо не вміти малювати, а мати смак і певне уявлення щодо композиції. В нас працюють люди, що мають математичну, хімічну освіту, а зараз роблять дуже круті візи. Тому більше має значення відчуття стилю і взагалі потяг до прекрасного)) А вміти малювати — це як приємний бонус.
А яку якість характеру треба мати, щоб стати 3D-художником?
Треба мати велике бажання, цікавість і наполегливість, а все інше тобі дадуть на курсах. Це і широка база знань та вмінь, і всі матеріали для роботи та доступ до величезної бази моделей.
Особливо хочу відмітити роль підтримки — це ментори, які завжди підкажуть, розкажуть, покажуть, як краще зробити і пояснять, чому так.
Також треба бути відкритим до критики, бути гнучким та слухати поради й вказівки менторів. Адже якщо людина вперта та її ні в чому не переконаєш, вона мало чому зможе навчитись.
За 23 дні можливо закохатись у цю професію? Чи є майбутнє у 3D-художника?
За 23 дні тебе навчать тримати молоток у руках. Це інструмент, яким далі ти можеш користуватися і вдосконалювати його, а це вже справа кожного.
Якщо запитати мене, що я більше використовую, і де я отримав більше знань — у CGIBootCamp чи за 6 років навчання в Університеті — однозначно у CGI BootCamp.
На рахунок майбутнього — звісно, що є. Ця професія зараз набирає дуже великих обертів і є куди рухатись далі. Скажу чесно — замовлень від клієнтів дууууже багато, ми реально завалені роботою.
Що можеш побажати тим, хто ще сумнівається, чи йти навчатись у CGI School?
Скажу, що навчатись — це дуже прикольно. Круто прокачувати свої скіли, пізнавати себе, дізнаватися, в чому ти кращий, і рухатись в цьому напрямку. Це як знати одну іноземну мову — класно, а дві чи більше — взагалі супер. Також, є велика перспектива у цій професії, тому не бачу причин відмовлятись від можливостей!
Дуже дякую тобі, Остапе, за відвертість та мотивацію. Бажаємо тобі творчих успіхів і хочемо бачити твої роботи в рейтингах найкращих проектів світу CGI!
Дуже дякую, буду старатись, бо теж цього хочу))