Випускник CGI BootCamp Віктор

Віктор Тамаровський

3D-вiзуалiзатор / 3D-моделер

Сьогодні з нами людина, яка пройшла складну школу життя. Цей хлопець розчарувався в своїй професії, але знайшов нову – ще крутішу, цікаву і дуже багатообіцяючу. Віктор Тамаровський, 3D-візуалізатор/3D-моделер, сьогодні розповість нам свою історію.

Привіт, Вітю! Розкажи, хто ти за фахом і як потрапив у 3D-індустрію?

Я був автоматизатором бухгалтерського обліку у великій агрофірмі. Вона закрилася і я думав, що ж робити далі. І тут я вирішив: “Чому б не стати 3D-візуалізатором?”) Мені ця тема завжди подобалася, так що я став шукати варіанти. Спочатку пробував себе в Blender. На дозвіллі сидів і дивився відеоуроки. А потім мої друзі порекомендували мені CGI School. Виявилося, вони тут ментори). Я прийшов, ось так все і почалося.

Клас! А освіта в тебе яка?

У мене 2 освіти. Я програміст і фінансист, навчався в Києві.

Ого! Так ти міг піти в IT розробником або тестувальником, там же добре платять. Тим більше, у тебе й освіта є. Чому ж саме професія 3D-візуалізатора тебе зачепила?

Одразу після універу я вже працював програмістом і зрозумів, що це не моє. Нудно було. Друга моя робота була пов’язана і з програмуванням, і з фінансами – там веселіше не стало( До того ж, там всі були значно старші за мене).

Так, можу собі уявити. І як швидко ти погодився піти на курси в CGI School? Напевно, сходив спочатку на відкритий урок, так?

Ні, я навіть на відкритий урок не потрапив. Я просто прийшов в офіс, поспілкувався з Денисом (куратором школи). Він мені особисто розповів, як проходять курси, показав, які роботи виходять у студентів через 23 дні навчання, і запросив на CGI BootCamp.

Ясно. А скільки ти вже працюєш 3Dшником?

1,5 роки.

І як тобі? Змінилася думка про цю сферу?

Спочатку було складно, та й зараз іноді нелегко. Але коли ти вже вливаєшся, знаходиш тут друзів, які теж працюють з CGI, допомагають тобі і діляться знаннями, то вже легше. Усе стає на свої місця).

А як тобі віддалена робота?

Я не люблю працювати віддалено, віддаю перевагу живому спілкуванню. Пригнічує самому вдома сидіти, плюс, це ж треба самому собі готувати їсти!))

А в офісі все є, і коли втомився, можна піти випити кави з кимось, переключитися, перезарядитися.

Так, це дуже потрібна штука. Розкажи, як проходить твій звичайний робочий день?

Приходжу на роботу я рано, тому що живу за містом. Так що приїжджаю в офіс до 8 ранку, щоб не потрапити в затор. А прокидаюся о 6-6.30)) Приходжу, дивлюся, які правочки прийшли від клієнтів, розбираю їх. Потім в 9-9.15 йду за кавою і вже зустрічаю тих, хто теж приїжджає рано, так що якраз є можливість поспілкуватися. Потім до обіду я зазвичай весь в роботі, це найпродуктивніша частина дня в мене. А потім після обіду ми з хлопцями ходимо в спортзал. Потім я знову роблю візи, модельки всілякі тощо. І йду зазвичай близько 7 вечора. Ось так.

Зрозуміло. Довгий, але насичений день. Скажи, а за який час зробиш візуалізацію кімнати?

Залежить від ТЗ. Якщо є готовий дизайн і треба просто зібрати кімнату, то години за 2. А якщо без дизайну, то можна і весь день провозитися. Знов таки, залежить від складності ТЗ.

Скільки часу пройшло в тебе між початком навчання і моментом, коли ти зміг сказати: "ТАК, Я РОЗУМІЮСЬ НА 3D"? Коли відчув, що вже можеш консультувати інших з питань створення CGI?

Якщо прямо консультувати, то це було десь через рік. Коли я вже міг допомагати іншим вирішити складні питання.

Вітю, а що тебе надихає? Може, твої власні роботи?

Часто робиш проект, він тобі подобається, але потім ти робиш інший, і попередній тобі вже здається не дуже) Тому похвала ментора – найкраще натхнення. Адже тільки так я розумію, що мої роботи хороші. Або ще коли оточуючі хвалять мої роботи, ставлять їх у приклад, і коли клієнти задоволені результатом.

Круто! І ми знаємо, що так і є.) Вітю, скажи, в чому запорука успішності 3Dшника?

У бажанні розвиватися, у вдосконаленні свого скіла. Газуль 3D дуже велика, завжди є куди рости. Потрібно брати цікаві проекти, те, чого раніше не робив, вчитися, пробувати себе всюди. І тоді в тебе до будь-якого завдання з’явиться певний підхід. Це необхідно, адже, як мінімум, це економить час.

Так, і тоді буде можливість брати більше проектів і, відповідно, більше заробляти. А які в тебе плани на майбутнє?

Далі розвиватися, почати робити екстер’єри, вчитися створювати анімацію та закріплювати знання практикою, коли дадуть проект. Мені найлегше вчити нове, коли я знаю, що є дедлайн. Тоді мозок починає швидше працювати і вже не відкладаєш все на потім.

Які поради ти б дав практикуючим 3Dшникам і новачкам?

Я ще не настільки досвідчений, щоб роздавати поради. Звичайно, радив би просити в клієнта максимально докладне ТЗ і вчасно ставити питання по ньому. Інакше можна загрузнути в правках “далеко й надовго”. А взагалі, кожен повинен пройти цей шлях і навчитися на своїх помилках сам, бо так краще за все запам’ятається).

Хай буде так!) Порекомендував би нашу CGI School іншим?

Так, звичайно. Але знаєш, мені здається, по людині майже відразу зрозуміло, чи зможе вона в цьому бути як риба в воді, чи ні. За складом розуму, темпераментом. Якщо людина все робить повільно, ліниво, то так не піде, в нашій професії це не дуже в пошані. Треба вміти робити одночасно гарно та швидко, тому що завдань багато. А взагалі, думаю, скоро приведу друга сюди).

Ух ти, клас, приводь, звичайно! І дякую тобі дуже за сьогоднішню бесіду, було дуже цікаво. Чекаємо від тебе нових історій про твої нові досягнення!)

Звичайно, дякую і вам!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

×
Ваше имя
Email
380
Город
Записаться на открытый урок
Спасибо за регистрацию! Остался еще один шаг
You should enable JavaScript to use this form.