Блог про навчання та роботу в сфері 3D

CGI School Burning man 2.0

CGI Burning Man 2.0

Гладіаторські бої, фаєр-шоу, уроки гри на барабанах, вокал, jazz-funk, холотропне дихання, глінтвейн і танці до ранку. Випускники Bootcamp з Києва, Харкова, Одеси та Львова знову зібралися в єдине CGI Community!

Читати далі »
CGI School Burning man

CGI Burning Man

Дивні костюми, обряди, танці до ранку і вогняне шоу. Наш перший CGI Burning Man фест відбувся! Ділимося спогадами про найзапальнішу вечірку року для CGI Community.

Читати далі »
Настройка баланса белого в VRaySky

Налаштування VraySky: як виправити помилку балансу білого?

Сьогодні ми поговоримо про налаштування VRaySky, а саме про помилку налаштування освітлення, яка призводить до порушення балансу білого. Тоді денне світло на візуалізації замість нейтрального набуває блакитного відтінку.

Читати далі »
Вікно помилки у 3Ds Max

Помилки 3Ds Max: що робити, коли з’являється сповіщення про помилку?

Іноді при відкритті файлу 3Ds Max з’являються повідомлення про помилки. Можна, звичайно, їх проігнорувати. Однак саме вони можуть вплинути не тільки на час виконання проекту, а й на якість фінального рендера. Ментор CGI School Артем Абрахін розповість, що означають 5 найпоширеніших повідомлень про помилку і як на них потрібно реагувати.

Читати далі »
Настройка DOF (Depth Of Field)

Як налаштувати DOF (Depth of Field)? Покрокова інструкція

DOF (Depth of field), або глибина різкості — це відстань між найбільш близьким і віддаленим об’єктами, які відображаються різкими. Dof дозволяє не просто зробити зображення більш цікавим, а фактично перетворити на справжній сюжет. Ментор CGI School Ольга Коваленко ділиться секретами налаштування глибини різкості в 3Ds max.

Читати далі »
Вернисаж “Искусство визуализации” 2016

Мистецтво візуалізації 2016

Наш міжгалактичний вернісаж, присвячений найбільш новітньому з мистецтв — 3D візуалізації — відбувся! Вернісаж “Мистецтво візуалізації” тепер можна сміливо назвати головною 3D-подією Києва 2016!

Читати далі »