Помилки 3D художника-початківця: як їх уникнути?

3D художник створює екстер’єр у 3ds Max

Помилки 3D художника-початківця — це перешкоди, з якими стикається кожен новачок у сфері CGI. Вони заважають освоювати нову та цікаву професію, і навіть можуть назавжди відбити бажання розвиватися у цій галузі. Загалом на успіх кар’єри в 3D візуалізації впливає багато нюансів: від підходу до навчання до манери спілкування з роботодавцями. Найважче тим, хто навчається та освоює перспективну спеціальність самостійно. Адже у них немає ментора, який може підказати, поділитися кейсами чи порадами з особистого досвіду.

Щоб допомогти вам на початку професійного шляху, наші експерти з навчання 3D візуалізації з CGI School розкажуть про найпоширеніші помилки 3D артистів-початківців і про те, як їх уникнути.

Не визначитися з індустрією, в якій хочете працювати

Архітектурний 3D рендер церкви

Набір необхідних навичок залежить від сфери, яку вибере 3D художник-початківець. Це може бути:

  • продуктова візуалізація (для онлайн-магазинів та реклами);
  • gamedev;
  • телебачення, мультиплікація та кінематограф;
  • архітектурна 3D візуалізація (для архітекторів та забудовників);
  • створення макетів для 3D-друку.

Вибирайте напрям, який подобається вам найбільше. Так ви не витрачатимете час, а відразу будете вивчати речі, необхідні для індустрії, в якій хочете працювати.

Витрачати час на вивчення однотипних програм

CG художник вивчає 3ds Max

Не потрібно освоювати відразу кілька подібних програм (3ds Max, Maya, Blender). Необхідно визначитися з програмним забезпеченням: виберіть конкретний софт і послідовно його освоюйте. Якщо доведеться переходити на іншу програму, вам буде нескладно це зробити з отриманими навичками.
Щоб запобігти помилкам 3D художника-початківця і якнайшвидше увійти в професію, освоюйте лише ті програми, які дійсно вам необхідні для старту кар’єри у сфері CGI:

  • 3ds Max, Maya або Blender — для моделінгу;
  • Substance Painter — для текстурування;
  • Photoshop — для постпродакшену;
  • ZBrush — для створення моделей персонажів, рослин, тварин та іншої органіки;
  • Unity або Unreal Engine — для анімації або VR.

Брати на себе більше, ніж можете зробити

3D художник працює над проєктом

Багато 3D художників-початківців намагаються відразу створювати дуже складні роботи та засмучуються, коли нічого не виходить. Так можна зневіритись у власних силах та взагалі не досягти жодних результатів у CGI. Щоб уникнути цієї помилки та стати успішним у професії, 3D художнику необхідно поступово розвивати навички: починайте зі створення простих об’єктів, нарощуючи обсяг і складність. Якщо хочете створювати 3D-персонажів, зробіть для початку стилізацію, яка не потребує високого рівня деталізації та знання анатомії. Головне — регулярно практикуватися, закріплювати отримані знання та доводити розпочате до кінця.

Додавати до портфоліо все, що є

3D артист створює рендер для портфоліо

Помилки 3D художника-початківця трапляються і на такому важливому етапі на початку кар’єри в CGI, як створення портфоліо. Багато молодих фахівців наповнюють його великою кількістю робіт у різних стилях. За цим стоїть бажання продемонструвати потенційному роботодавцю свої навички, продуктивність та різнобічність. Але величезна кількість робіт середньої чи навіть низької якості не допоможе вразити спеціалістів з компанії вашої мрії. Натомість 3D артистам-новачкам потрібно вибрати найкращих 3-5 проєктів, зробивши гарні якісні рендери, показати сітку моделі та коротко описати кожну роботу (у чому суть, що вас надихнуло на її створення). Цього достатньо, аби показати рівень своїх хард скілів для виконання робочих завдань.

Водночас не бійтеся публікувати свої рендери у соціальних мережах. Такі майданчики можна використовувати як для пошуку роботи в компаніях, так і як додаткове джерело замовлень. Старі публікації також дають змогу оцінити власний прогрес.

Не просити фідбек та боятися критики

3D художник показує роботу ментору

Зробивши тестове завдання для потенційного роботодавця, зверніться до HR-менеджера. Якщо вам відмовлять у працевлаштуванні, корисно буде дізнатися, яких помилок ви припустилися. Навіть один детальний фідбек допоможе покращити майбутні роботи.

Коли ж ви влаштувалися в компанію або вас взяли в проєкт на фрілансі, не ображайтесь на конструктивну критику від тімліда або інших CG артистів. 3D художнику-початківцю пробачають помилки. Важливо, щоб ви зробили висновки, дотримувалися рекомендацій та розвивалися як фахівець, удосконалюючи свої навички.

Якщо ви робите перші кроки в 3D візуалізації та хочете максимально швидко освоїти професію 3D художника, реєструйтесь та приходьте на безкоштовний відкритий урок у CGI School. Наші ментори розкажуть про авторську методику курсів 3d Max. Ви познайомитеся з викладачами та випускниками, а також дізнаєтесь, як освоїти професію 3D артиста менше ніж за 1 місяць. Чекаємо на вас!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

×
Ваше имя
Email
380
Город
Записаться на открытый урок
Спасибо за регистрацию! Остался еще один шаг
You should enable JavaScript to use this form.