Програми для рендерингу використовують для створення візуальних ефектів та візуалізації готових 3D сцен. Рендер-движки «пояснюють» програмному забезпеченню, як необхідно розрахувати світло, тіні, текстури, матеріали та інші елементи сцени. Залежно від плагіну, результат може відрізнятись за якістю, швидкістю, налаштуваннями та можливостями.
У цій статті ментори курсів 3D max із CGI School розкажуть про найпопулярніші програми для рендерингу, їхні переваги та слабкі сторони.
V-Ray від Chaos Group
Один з найуніверсальніших і найвідоміших плагінів. Використовується в архітектурній візуалізації, рекламі, кіноіндустрії тощо. Програма має алгоритми, налаштовані під рендеринг як центральним процесором (CPU), так і на відеокарті (GPU). Дає можливість отримати настільки фотореалістичні результати, що буває складно відрізнити рендер від фото. Також програма має широкі можливості налаштування різноманітних параметрів, що дозволяє отримати максимально бажаний результат під час створення візуалізацій. Завдяки V-Ray можна балансувати швидкість та фізичну коректність результату. Крім того, движок підтримує розподілений рендеринг на кількох комп’ютерах. У якості плагіну V-Ray можна інтегрувати з різними програмами, зокрема з 3ds Max, Maya, Cinema 4D, SketchUp та іншими. Також він має великі колекції матеріалів та моделей, оптимізовані для його використання.
Corona від Chaos Group
Ще одна програма для рендерингу, котру компанія Chaos Group придбала кілька років тому і продовжує активно розвивати. Плагін розроблений спеціально для архітектурної 3D візуалізації. Як і V-Ray, цей движок забезпечує фотореалістичні результати, але головна відмінність цієї програми для рендерингу в її зручності і простоті. Corona працює доволі швидко, оскільки для оптимізації процесу рендерингу використовує розподілений рендеринг та кешування. Однак на сьогодні рендеринг відбувається винятково процесором (CPU). Corona повноцінно підтримує пакети 3ds Max та Cinema 4D. Програма має великі бібліотеки матеріалів та моделей завдяки розробникам та великій кількості користувачів і прихильників.
Arnold від Autodesk
Популярна стабільна та оптимізована програма для рендерингу, яка чудово підходить для великих проєктів. Робота Arnold ґрунтується на фізичних принципах освітлення і розсіювання світла. Програма застосовується для рендерингу архітектурних об’єктів та візуальних ефектів у відеоіграх, фільмах і телепроєктах. Максимальна реалістичність рендерів має зворотний бік — низька швидкість програми. Працює з широким спектром 3D пакетів, зокрема з Autodesk Maya, 3ds Max, Houdini, Cinema 4D.
Redshift від Maxon
Це один з найшвидших та найефективніших рендер-плагінів для 3D візуалізації. Особливість цієї програми для рендерингу — у використанні архітектури графічного процесора (GPU) для розрахунку візуалізації освітлення, тіней та матеріалів. Задля оптимізації під архітектуру графічних карт алгоритми плагіна частково «жертвують» фізичною коректністю, але результати роботи не завжди дадуть вам можливість відрізнити їх від «фізично коректних». Ця риса притаманна й іншим рендер-движкам. Redshift підтримує багато популярних 3D пакетів (Maya, 3ds Max, Cinema 4D, Houdini та інші).
Octane від OTOY
Робота цього рендер-плагіна базується на графічних картах та має дуже високу швидкість рендерингу. Через цю особливість (як і для інших рендер-движків, що працюють на GPU) виникає необхідність детальніше оптимізувати сцену, оскільки об’єми оперативної пам’яті відеокарт не вдасться нарощувати за потребою. Octane доступний як плагін для таких 3D програм, як Autodesk 3ds Max, Maya, Cinema 4D. Також цим движком можна користуватись як самостійним програмним продуктом. Програма Octane має велику спільноту користувачів, яких активно підтримують розробники цього рендерера.
Якщо ви хочете дізнатись більше про тривимірну графіку, зокрема й про програми для рендерингу, завітайте на безплатний відкритий урок до CGI School! Наші випускники та ментори, які викладають на курсах 3D візуалізації, дадуть відповіді на всі ваші запитання. Ви дізнаєтесь про авторську методику навчання та унікальний інтенсив CGI Bootcamp, де всього за 23 дні ви можете опанувати нову, перспективну професію 3D художника. Після завершення навчання ви отримаєте сертифікат Autodesk та будете працювати з крутими та цікавими проєктами!
Чекаємо на вас!