Як відрізнити рендер від фото: 7 ознак, що видають CGI

Фотореалістичний рендер вітальні

3D рендери непомітно стали частиною повсякденного життя. Ми бачимо їх в рекламі, на сайтах брендів, в соцмережах і на упаковках товарів. Часто вже складно визначити, на що ми дивимося: на фотореалістичний 3D рендер або на фото. Правда в тому, що якщо 3D візуалізація виконана професіоналом, то відрізнити її від фотографії неможливо. А ось в роботах новачків іноді можна помітити упущення, що знижують фотореалізм картинки. Саме за ними і можна відрізнити рендер від фото. Цікаво дізнатися, як це зробити? Ментори курсів 3D max розкажуть вам про 7 поширених помилок, які видають, що перед вами — 3D візуалізація!

#1. Непропорційні об’єкти

Пропорції у 3D візуаліації

Перше, що може видати неякісний рендер — недотримання реальних розмірів предметів в масштабі. Наприклад, крісла на 3D зображенні вітальні можуть виглядати неприродно маленькими в порівнянні з журнальним столиком. Якщо ви помітили таку невідповідність, можете бути впевнені, що перед вами CG картинка.

#2. Низкополігональні 3D моделі

3D рендери з різною кількістю полігонів

Наступна помилка, яка дозволить відрізнити рендер від фото —  3D об’єкти із недостатньою кількістю полігонів. Якщо ви бачите, що у предметів на зображенні нерівна поверхня і видно зайві грані, це означає, що недосвідчений 3D художник використовував низкополігональні моделі. Вони повинні застосовуватися в проєктах, де потрібна візуалізація в реальному часі — наприклад, в іграх, VR і AR додатках. Але зробити статичний фотореалістичний рендер з такими моделями не вийде — результат буде більше схожий на скріншот з The Sims.

Для фотореалістичного CGI завжди використовуються високополігональні 3D моделі. Вони складаються з безлічі полігонів — маленьких граней, які разом утворюють гладку поверхню.

#3. Неякісні або неправильно накладені текстури

Невірно накладені текстури у рендері

Крім форми об’єктів, важливо звертати увагу на їх текстури. На якісному фотореалістичному рендері будь-яка текстура, будь то оббивка дивана або паркет, повинна відповідати формі предмета. Наприклад, тканина або шкіра на м’яких диванних подушках будуть виглядати опуклими, як в житті. А напрямок і розмір малюнка на дерев’яних панелях відповідатимуть реальному матеріалу. Якщо ж текстура накладена неправильно, помилки будуть дуже помітні. Навіть ті, хто не знає, що таке CGI, обов’язково щось запідозрять.

Відрізнити рендер від фото можна і за якістю текстур. Будь-яка текстура — це 2D картинка, яка накладається на 3D модель. І щоб вона виглядала фотореалістичною, текстури повинні мати високу роздільну здатність. Інакше буде відразу видно, що це не справжній матеріал, а імітація.

#4. Занадто гострі кути предметів

Кут стола на 3D зображенні

Програми для 3D моделинга і рендеринга дозволяють створювати об’єкти ідеальної форми. Але ідеально — зовсім не означає реалістично. Наприклад, якщо зробити модель столу зі звичайною прямокутною стільницею, використовуючи примітиви 3Ds Max, вийде предмет із занадто гострими кутами. Адже для програми це не стільниця, а просто прямокутник.

Щоб зробити рендери фотореалістичними, професійні 3D художники згладжують кути об’єктів, забезпечуючи їм максимально природний вигляд. А надмірно гострі кути предметів на CG зображенні вказують на те, що його створив аматор. Відрізнити такий рендер від фото можна з першого погляду.

#5. Спотворена перспектива

Помилки в перспективі на рендері

Говорячи про те, як відрізнити рендер від фото, не можна не згадати правильність постановки камери. Програми для 3D візуалізації дозволяють відобразити 3D сцену під будь-яким бажаним кутом. Але якщо при цьому неправильно налаштувати фокусну відстань (focal length), об’єкти виходять спотвореними — неприродно розтягнутими або деформованими. Це відразу видасть CGI невисокої якості.

#6. Невідповідність тіней і відблисків освітленню і матеріалам предметів

Неправильно налаштоване світло у рендері

Працюючи над 3D візуалізацією, CG художник контролює всі налаштування освітлення. Це і інтенсивність та розташування джерел світла, і глибина тіней, і яскравість відблисків, і відображення в дзеркальних поверхнях і т. д. Якщо неправильно налаштувати хоч один з цих параметрів, відрізнити 3D рендер від фото буде дуже легко. CGI картинку видасть неправильне розташування тіні, занадто яскравий відблиск або невірне відображення в дзеркалі.

#7. Неприродна ідеальність

3D рендер шикарної вітальні

Надмірна бездоганність дозволяє легко відрізнити 3D рендер від фото. Стільці, які стоять на однаковій відстані одна від одного, диванні подушки з ідентичними складками, стопки журналів, розкладені з математичною точністю — все це руйнує фотореалізм. Адже справжнє життя на фото не виглядає стерильно. Тому, якщо обстановка на зображенні занадто “вилизана”, значить, 3D художник недостатньо постарався. А ось коли кожен елемент по-своєму унікальний — як на візуалізації вище — то картинка виглядає як жива.

Тепер ви знаєте, як відрізнити рендер від фото. Але зробити ви це зможете тільки в тому випадку, якщо візуалізацію виконав не дуже досвідчений CG художник. Варто йому трохи підучитися і стати професіоналом, ви нізащо не відрізните його рендери від фотографій. Це і є магія фотореалістичного CGI.

Хочете навчитися створювати 3D рендери, які неможливо відрізнити від фото? Приходьте на відкритий урок у CGI School і дізнайтеся про нашу інтенсивну 23-денну програму навчання 3D візуалізації. З її допомогою можна отримати не тільки всі найпотрібніші для CG художника знання, а й запрошення на оплачувану практику!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

×
Ваше имя
Email
380
Город
Записаться на открытый урок
Спасибо за регистрацию! Остался еще один шаг
You should enable JavaScript to use this form.