З чого почати кар’єру 3D артиста новачкові: 5 перших кроків до успіху в CGI

3D художник-новачок за роботою

З чого почати кар’єру 3D Artist, щоб стати затребуваним фахівцем? Це актуальне питання, адже робота в CGI багатьох приваблює перспективністю, креативністю, добрим заробітком. Але не завжди ті, хто обрав цю сферу, знають, з чого почати свій шлях до світу 3D. Які перші 5 кроків приведуть новачка до успіху — розповідають експерти школи навчання 3D візуалізації CGI School.

Крок 1. Занурення у світ 3D графіки

Для того щоб почати будувати кар’єру 3D артиста, в першу чергу потрібно глибше пізнати світ CGI та зрозуміти  його специфіку. Почати рекомендуємо з серфінгу тематичних сайтів та онлайн-спільнот. Серед ресурсів можна виділити Artstation, CGarchitect, Behance, а з вітчизняних — render.ru. Там можна дивитися роботи найкращих 3D художників, читати обговорення та коментарі. Корисно дивитися тематичні канали, де висвітлюються новини 3D графіки, виходять огляди плагінів тощо. Розуміння того, чим живе CG світ, допоможе перейти до наступних етапів.

Крок 2. Вибір напрямку

3D художники роздивляються візуалізацію інтер'єру

З безлічі сфер застосування 3D графіки новачкові слід обрати ту, що найбільш до душі. Так можна буде почати будувати кар’єру 3D художника в конкретному напрямку.

В області архітектури та дизайну це може бути візуалізація проєктів за технічним завданням.

У мультиплікації, кінематографі та геймінгу — створення персонажів та оточення.

У рекламі — візуалізація продукту та додавання спецефектів для промороликів та зображень.

В онлайн-торгівлі — створення реалістичних 3D моделей товарів для картинок на сторінках інтернет-магазинів.

3D візуалізація також затребувана в медицині, науці, промисловому виробництві та інших сферах, де потрібна демонстрація інноваційних розробок.

Крок 3. Вибір спеціалізації

3D художник обирає спеціалізацію

Після вибору напрямку розмова, з чого почати кар’єру 3D артиста, стає більш предметною: потрібно визначитися зі спеціалізацією. Основні напрямки — 3D моделювання та 3D візуалізація.

3D моделери створюють тривимірні моделі реальних або вигаданих об’єктів — від ювелірних прикрас до мультяшних персонажів та космічних кораблів.

3D візуалізатори роблять гарні тривимірні картинки, використовуючи вже готові моделі. Ці фахівці особливо затребувані в архітектурному дизайні — для візуалізації проєктів інтер’єрів та екстер’єрів. При належному рівні майстерності 3D артиста відрізнити рендер від фото майже неможливо.

Згодом можна освоїти обидві спеціалізації та стати 3D дженералістом — універсалом з навичками роботи в різних галузях тривимірної графіки. Або піти в вузькопрофільну нішу та стати майстром в конкретній сфері: анімації, текстуровані, створенні оточення, тощо.

Крок 4. Вибір софту

Для того щоб почати кар’єру в CGI, потрібно визначитися з програмним забезпеченням для роботи. Новачки, як правило, обирають Autodesk 3ds Max, Maya, Blender або ZBrush.

Autodesk 3ds Max зазвичай застосовують для 3D моделювання та візуалізації об’єктів архітектури, а також ігрових персонажів. Ще це ПЗ використовують для анімації та візуальних ефектів. Програма має потужний інструментарій, що дозволяє впоратися практично з будь-якими задачами 3D художника. Тому часто, щоб почати кар’єру, новачки обирають саме 3ds Max.

Autodesk Maya ідеально підходить для анімації, компонування сцен і створення візуальних ефектів. Часто використовується в кінематографі. Як і 3ds Max, має безліч розширень та плагінів.

Blender — безплатна, міжплатформенна, комфортна у використанні 3D програма. Однак в більшості професійних студій основними інструментами поки залишаються 3ds Max та Maya.

ZBrush — абсолютний лідер у 3D скульптингу. Програма призначена для створення деталізованих моделей людей, тварин, рослин та іншої органіки.

Крок 5. Вибір формату навчання

Отже, ми вже майже повністю розібралися, з чого почати кар’єру 3D артиста. Але залишився ще один важливий крок — вибір формату навчання. Є три варіанти:

  • самонавчання:
  • навчання на офлайн- або онлайн-курсах кілька разів на тиждень;
  • інтенсив з повним зануренням.

На самонавчання може піти від декількох місяців до 2–3 років. При цьому є ризик заплутатися і взагалі не почати кар’єру 3D художника.

Стандартні курси 3D графіки зазвичай тривають 3–9 місяців. Вони забезпечують систематизований підхід до навчання. Але далеко не завжди гарантують працевлаштування після випуску. До того ж до кінця тривалого навчання отримані знання можуть втратити свою актуальність — що перешкоджатиме побудові успішної кар’єри.

Інтенсив CGI BootCamp від CGI School дозволяє стати Junior CG Artist всього за 23 дні. Після закінчення курсів 3D візуалізації випускники отримують запрошення на оплачувану практику в міжнародні проєкти.

Щоб більше дізнатися про CGI BootCamp, приходьте на безплатний відкритий урок. Ми познайомимо вас з програмою навчання, школою і нашими менторами — Senior 3D Artists. Почніть кар’єру CG художника, довірившись справжнім професіоналам!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

×
Ваше имя
Email
Телефон
Город
Записаться на открытый урок
Спасибо за регистрацию! Остался еще один шаг
You should enable JavaScript to use this form.